bijna - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Indigo Houte - WaarBenJij.nu bijna - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Indigo Houte - WaarBenJij.nu

bijna

Door: Indigo

Blijf op de hoogte en volg Indigo

23 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Ja bijna......... over 4 dagen vertrek ik dan toch echt. Maandag 27 juli vertrek ik om 7.15 vanaf Schiphol, de start van mijn uitwisseling.

Veel planningen, afspraken en paksessies komen nu aan zijn eind. Afscheid nemen valt altijd zwaar maar gelukkig staat iedereen achter mijn keuze. Daarnaast heb je een koffer..je hele huishouden in een koffer proppen is al een probleem laat staan als dat ding ook maar 22 kilo mag wegen. Het begint tot me door te dringen dat ik dan nu toch echt alleen aan mijn avontuur ga beginnen. De planning voor de eerste dagen in New York is binnen en ook mijn vluchtgegevens, e-tickets en visa zijn aangekomen. In New York slapen we met alle uitwisselstudenten uit de hele wereld op een campus, we volgen er een programma om meer te leren over de cultuur. Lessen over politiek en de culturen worden afgewisseld met uitjes naar Manhattan en trainingen in Amerikaanse sporten. Jaja ik krijg les in American Football, Cheerleaden en Baseball.

31 juli vertrek ik naar Tucson waar ik voor het eerst mijn gastgezin zal ontmoeten. Met veel enthousiasme en toch een beetje spanning kan ik nu de dagen aftellen.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Indigo

uitwisseling Tucson Arizona

Actief sinds 23 Juli 2015
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 10785

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: