new york new york - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Indigo Houte - WaarBenJij.nu new york new york - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Indigo Houte - WaarBenJij.nu

new york new york

Blijf op de hoogte en volg Indigo

29 Juli 2015 | Nederland, Nederland

heey,

Gister ben ik aangekomen in New York, ik en alle andere uitwisselstudenten slapen op de campus van the college of New Rochelle. Dit is een relatief klein maar oud college.

Ik vloog samen met 2 andere uitwisselstudenten naar Londen waar we de rest ontmoetten. Aangekomen op de campus werden we in twee teams verdeeld en er werd ons verteld dat alles een wedstrijd is tussen de teams om alvast in de highschool spirit te komen. Tot nu toe heeft mijn team alles gewonnen dus het zit helemaal goed met de teamspirit. Alle schema's worden streng gevolgd en 'Amerikaanse tijden' doesn't exist. Dit was meteen duidelijk nadat ik voor de hele groep het nederlandse volkslied moest zingen wegens te laat komen (2 minuten)
Vandaag hadden we een les en hebben we amerikaanse sporten gedaan die ook werden afgesloten met wedstrijden tussen de teams. Cheerleaden was heel erg leuk, voor de teamwedstrijden moesten we een eigen cheerroutine maken en door goede samenwerking werden we bekroond tot the winning team. Daarna deden we softball en opmerkelijk genoeg was ik een van de enige die de regels kende. Dankjewel sectie gym van het AC dat we zoveel gesoftbalt hebben dat ik de regels kan dromen(-: American football was een GEWELDIG voorbeeld van eens en nooit weer. Het was dan ook ontzettend leuk toen iedereen begon te juichen en ik er achteraf pas achter kwam dat dat was omdat we gewonnen hadden. Toen we terug kwamen op de campus hadden we een BBQ en deden we een spel (natuurlijk weer de 2 teams tegenover elkaar)
Morgen heb ik een les over de politiek en ga ik naar Manhattan.

Iedereen nog een hele fijne vakatie en hopelijk wordt jullie weer beter. Hier is het zo heet dat de sporten verplaatst moesten worden naar een zaal.... en in Tucson is het nog warmer...

  • 29 Juli 2015 - 09:30

    Simone:

    Way to go! Klinkt als een course fast forward americanism.
    Super om te horen hoe t gaat, in ieder geval kende je t volkslied, hoop ik, alhoewel je aan het amerikaanse meer hebt dit jaar. Geniet vandaag van Manhattan. XS

  • 29 Juli 2015 - 11:17

    Chris:

    Hoi In,
    Leuk geschreven! Ik blijf je volgen: véél plezier...

  • 29 Juli 2015 - 12:00

    Charlotte:

    Top verslag In! Veel plezier!

  • 29 Juli 2015 - 12:11

    T'yana:

    Fijn om te zien dat je het leuk hebt! Het klinkt best gezellig, niet teveel lol hè

  • 29 Juli 2015 - 12:26

    Carel:

    Haha, leuk om te lezen Indi!
    Geniet van the big apple..maar dat gaat wel lukken zo te zien. Kus, pap

  • 29 Juli 2015 - 20:38

    Tim:

    Super leuk In!! Gelukkig kun je beter zingen dan ik, anders was het wel heel erg beschamend geweest om te moeten zingen voor je groep :p

    Lots of love vanuit Szeged, hongarije. Enjoy,

  • 31 Juli 2015 - 13:47

    Tessa:

    Have fun Indi! Leuk om over je avonturen te lezen. Xoxo

  • 03 Augustus 2015 - 11:25

    Margie Brinkman:

    lieve indi,blij je leuk geschreven verslag te lezen ,het doet me goed dat alles zo naar verwachting verloopt.jammer dat ik je niet in football uitrusting heb kunnen zien,kus umma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Indigo

uitwisseling Tucson Arizona

Actief sinds 23 Juli 2015
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 10776

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: